• Pristatymas Lietuvoje – nuo 5eur / Pristatymas Europoje – nuo 19eur

Ženklų garantinio aptarnavimo taisyklės

  1. Garantinio laikotarpio metu pirkėjas turi teisę į nemokamą LED neoninio ženklo remontą arba jo pakeitimą.
  2. Garantinis aptarnavimas atliekamas tik pateikus pirktos firmoje “UAB Somleta” sąskaitą faktūrą, arba čekį.
  3. Garantiniam aptarnavimui LED neoniniai ženklai turi būti pateikiami gamintojo įpakavime arba pakuotei lygiavertei gamintojo įpakavimui. (Ženklai turi būti transportuojami saugiai)
  4. Garantinis aptarnavimas nebus atliekamas nemokamai, jei bus pastebėti gedimai, kuriuos sukėlė:
    • Mechaniniai pažeidimai, ardymo žymės, transformatoriaus modifikacijos.
    • Remontas, atliktas ne “UAB Somleta” įmonėje.
    • Elektros įtampos svyravimai ir netinkamas įžeminimas.
    • Eksploatacija netinkamomis aplinkos sąlygomis.
    • Į vidų (po neonu) patekę pašaliniai daiktai, medžiagos, skysčiai, vabalai.
    • Neoninio LED ženklo naudojimas ne pagal paskirtį.
  5. Atsiimdami prekę užsakymų atsiėmimo punkte, apžiūrėkite, ar ji yra nepažeista, pilnos ir tinkamos komplektacijos. Priimdami užsakymą iš kurjerio atkreipkite dėmesį išorinė pakuotę – jei kylą įtarimų, kad pakuotė pažeista patikrinkite ženklo kokybę – pastebėtus neatitikimus pažymėkite prekės perdavimo priėmimo dokumente ir, dalyvaujant kurjeriui ar UAB „Somleta“ atstovui, surašykite aktą. Jei prekės broką ar defektus pamatėte po perdavimo priėmimo dokumento pasirašymo, negalime prisiimti atsakomybės už tai, kad produktas ar pakuotė pažeista, netinkamos komplektacijos.
  6. Iškilus garantinio aptarnavimo būtinumui Neoninį LED ženklą reikia pristatyti adresu:
    Stanislovo Rapolionio g. 6, Vilnius, Lietuva, LT-06230, Tel. nr. +37061630744
  7. Garantinio aptarnavimo procedūra užtrunka iki 4 savaičių.
  8. Neoniniam LED ženklui suteikiama 12 mėn. garantija.